- PENGENALAN
- VISI, MISI, PIAGAM PELANGGAN
- CARTA ORGANISASI
- SKOP PERKHIDMATAN
- JADUAL KLINIK
- DIREKTORI KAKITANGAN
JABATAN PEMBEDAHAN
VISI
Mewujudkan satu jabatan pembedahan am yang memberi perawatan pembedahan yang cemerlang
MISI
Memberi perkhidmatan kesihatan yang berkualiti kepada pelanggan dengan mengamalkan profesiolisma ,perkhidmatan penyayangdan kerja berpasukan.
OBJEKTIF
- Menyediakan perkhidmatan diagostik dan rawatan yang tepat,cepat,dan berkualiti
- Melatih semua kategori kakitangan untuk meningkatkan ilmu dan kecekapan supaya memberi rawatan yang berkualiti
- Mempromosi pencegahan penyakit dan rawatan awal kepada masyarakat umum
- Memudahkan urusan perancangan, pelaksanaan dan penilaian aktiviti-aktiviti di jabatan pembedahan
PIAGAM PELANGGAN
- Perkhidmatan yang mesra ,adil,dan bersesuaian akan diberikan kepada setiap pelanggan
- Hanya pelanggan yang ada temujanji sahaja akan mendapat rawatan
- Pelanggan yang tiada temujanji akan diberi temujanji
- Setiap pelanggan akan diberi perkhidmatan dalam masa 90 minit
- Setiap pelanggan diberi jaminan bahawa kehormatannya dan kerahsiaan akan terpelihara semasa menerima rawatan

SKOP PERKHIDMATAN
- Klinik Pembedahan Am
- Klinik Payudara
- Klinik Prostat
- Klinik Penjagaan Luka dan Stoma
- Klinik AVF
- Klinik Endoskopi
- Klinik FNAC
- Klinik Pakar Lawatan Neurosurgeri
HARI | MASA | KETERANGAN |
AHAD | PAGI | KLINIK AVF |
ISNIN | PAGI | KLINIK PROSTATE |
SELASA | PAGI/PETANG | KLINIK SOPD/BREAST/FNAC |
RABU | PAGI | KLINIK SOPD |
KHAMIS | PAGI | KLINIK WOUND INSPECTION |
SETIAP KHAMIS MINGGU KE-3 | PAGI | KLINIK PAKAR LAWATAN NEUROSURGERI |